m0K0k0 arkadaşlar oyunda oyuncu değiştirdiğim zaman masaüstüne atıyor neden böyle oluyor ??bir çözümü var mı ??
Gökhan Muhtemelen Bir Yama Yüklemişsin. Oyunun Fatbhbuilder Programı Çıkmadığı İçin Bu Problem Şimdilik Giderilemiyor.
David3000 Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň Muhtemelen Bir Yama Yüklemişsin. Oyunun Fatbhbuilder Programı Çıkmadığı İçin Bu Problem Şimdilik Giderilemiyor. Katılıyorum.