ScReAmEmRe arkadaşlar tam oyuna girdigim anda loadıng yazısından sonra oyundan atıyor oda burdan bir setup indirdim onu kurduktan sonra oldu sanırım ne yapabilirim yardımcı alabilecek var mı ? 1 haftadır oynayamıyorum delirecem valla
W0LF **İllada indirdiğin şeyle oynamak istiyorsan Beni Oku dosyasına harfiyen uy, farketmezse oyunu silip tekrar yükle...**
ScReAmEmRe oyunu silip tekrar yüklemem için cd si lazım ben bunu internet cafeciye yükletmiştim içinde beni oku çıkmamıştı direk setup vardı yardımcı oldugun için teşekkürler
spogi Belgelerimdeki fifa 06 klasorundeki kariyer dosyasını silip başka kariyerlere yelken açabilirsin :D alacağın takımı almadan once uzerinde değişiklikleri yap ne yapacaksan ondan sonra kariyere başla ozaman atmıyor bendede oluyodu aynısı .