aRiZen spiker çok ilginç gerçekten.trajikomik ya.ama o günden beri gerçekten çok şey değişmiş iyi yönde.bunu anladım
Cesc Valla ya adam her pozisyonda sahaya atlıyo:D:D:D Hele Ümit (FB) yerde yatarkenki:D:D Ümit'de (tanımıyorum ama:)) çok güzel anlatıyo pozisyonu:D
Hauta1n Süper bi adam ya.Özellikle Kaleciye ''hangi parmağın sakat göster seyircilere'' demesinde koptum.:D
TaYTaNiK -"Ümit nedir problem ? " -"Valla gördüğünüz gibi bomboş gidiyordum arkadan vurdu ya !! " ehuheuehu adam frikik çekcek spker soruyo nasıl vurucaksın eueuhe :D saol
Cesc -Ümit nedir problem? -Valla gördüğünüz gibi bomboş gidiyordum arkadan vurdu ya :D:D:D -Galatasaray'da diri kalan ayakta kalan ilk oyuncu Tugay. Lafa bak:D
TaYTaNiK flood yapmak istemiyorum ama şu konusmada dikkatimi çekti evet sayın çakır ne diceksiniz bu maç için zor bi maç - evet zor bi maç her maç zordur esasında her maç kolaydır umarım herşey kolay olcak :D
m0K0k0 zuhauhzaaz komedi yaw adam yerde kıvranıyor gidip soru soruyor :Dbirde top mu kale mi seçilirken neden o tarafı seçtin diyor zuahuazh bunlara koptum :D
cracks .......................... ;);) AkRaP : Programın yanında serialini de verdiğin için silmek zorundayım Forum Kuralları Madde 17
Cesc Orjinal Mesajı Yazan: cracks .................................... ;);) Abi bu ne ya? Bi program yükleme dosyası bu
TaYTaNiK Orjinal Mesajı Yazan: Cesc15 Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: cracks .................................... ;);) Abi bu ne ya? Bi program yükleme dosyası bu Kardeş bu dosyayı indirip kurduktan sonra flash dosyaları rahatlıkla PC ye kaydedebiliyosun ondan ark. vermiş linki ;)