öncelikle şunu söyleyim.bu konuyu bundan önce 3 foruma daha açtım ama bi allahın kulu da çıkıp msj yazıp yardımcı olmadı.kalbinde allah sevgisi ve korkusu olanlaradn yardım bekliyorum.
bu oyunu ben internetten indirdim.deamon tools programıyla her yolu denedim ama oyunu kuramadım.ve en acısı bi anlık sinir yüzünden oyunu sildim.sonra mecburen tekrar yükledim.sonra yine yapamadım.ve yine sinirimin kurbanı olup oyunu tekrar sildim.böylece bununla birlikte kotamı 3 gb aşarak 30 ytl ek ücret ödemeye mahkum oldum.ama ben kafama koydum bu oyunu tekrar indirecem.nasıl olsa 1 saat sonra 1 ağustosa giriyoruz ve kota sıfırlanıyo.benim internetten bu oyunu indiren arkadaşlardan bir ricam var.lütfen bana yardım edin ki ağustos kotası boşa dolmasın.emeğim boşa gitmesin.ne olur bu mesajı okuduktan sonra msn mi kaydedin.msn adresim emsoy89@hotmail.com.
oyunu indirdikten sonra size sorunlarımı daha rahat söyleyebilirim böylece
saygılar...