AntaresQ Arkadaslar Bugun Pes5 ALdım.Kayıt Oldum.Pes5 Online Oynamak istiyorum.Quick MAtch Hemen oynıyayım diyorum oyuncuyu buluyor takımları seciyoruz.Ondan Sonraki ekranda The connection was lost diye birşey yazıyor NEdir Bu yaw Nerde Hata yapıyorum Yardımlarınıza ihtiyacım var Plsss
PF.Napster 1) Rakip ve sen aynı patchi kullanmıyor olabilirsin. 2) Modemine port ayarı yapman gerekebilir. Aklıma gelen bunlar.Ama büyük ihtimal patch uyumsuzluğudur.Patchsizsen ingiliz lobilerinde odalara girip dene.
AntaresQ Superpatch 3.0 Yuklu Birde Firewall kapadım.Portlarım Acık yaw.Acab MCafee Enterprise Yukjlu acaba ondan olabilir mi ?
PF.Napster super patch 3 yüklü kişilerle oyna.Alman lobisinde odalarda yazar sp3 diye onlara gir.Çok fazxla sp3 vardıur ayrıca akşamları scn olarak english friendly 3 te sp3 lüyüz.