Gunner arkadaşlar nfs car tuneri yükleip oyunu açmadan modifiye yaptımama artık oyun save dosyamı geçersiz kılıyo ve görmüyo nasıl düzeltebilirim okadsarda geçmişitm
Gunner arkadaslar sorunu çzödüm programı silince oldu bu arada my carsdan bi araba modifiyelemiştim zaten oyunu açınca ordaki arabamın hızı full oldu bi bakıma ii oldu güzel bi yöntem aslında ama bölede pek zevki çıkmaz bence
Venom Forum kurallarına göre konu ile ilgili hiçbir ipcu vermeyen "Lütfen bakın", " yardımm" vs. başlıklar kullanmak yasaktır. -Başlık bir seferliğine düzeltildi. Forumumuzdan tam verimle faydalanabilmek için lütfen önce forum kuralları'nı okuyunuz.