shovalye mrb arkadaşlar fifa 2005 turnuvasına katılmak isteyenler varsa bu adresi msnlerine eklesinler shovalye_91@hotmail.com bu adresi ekleyin ben size kayıt işlemlerinde yardım edecem hepinizi bekliyorum
Mozzy Dostum turnuvalar diye ayrı bir forum var. Yanlış yere açmışsın konunu. Bir de turnuvaları düzenlemekle görevli arkadaşlar var. Yani sen pek zahmet etme...
shovalye hayır ben turnuva düzenlemiyorum başka bi sitede turnuva var onu söylüyorum site adını tabiki yazamam onun için msn adresimi ekleyin ben size yardımcı olacam
815furuko fifa 2008 çıktı siz daha 2005 temisiniz .ha ha ezikler.......... mallar yok öyle birşey hahha