Fener sandı Bursa çıktı
Fenerbahçe’nin özel protokolle Bursaspor’a verdiği Souza, Türkiye’ye geldikten sonra bu takıma kiralandığını öğrenmiş

‘Adını hiç duymamıştım’
Fenerbahçe’nin geleceğe yatırım olarak kadrosuna katıp, yabancı kontenjanı nedeniyle Bursaspor’a kiraladığı 19 yaşındaki Brezilyalı golcü Edmar Gess De Souza, Türkiye’ye Sarı-Lacivertli ekipte oynayacağını düşünerek gelmiş. Gerçeği İstanbul’a ayak bastığında öğrendiğini ifade eden Sambacı, “Burada Bursaspor’a kiralandığımı öğrendim. Daha önce Bursa’yı ve Bursaspor’u hiç duymamıştım. Ama çok beğendim. Herkes beni sahaya çıkınca görecek” diye konuştu.
‘En iyisini yapacağım’
Acıbadem Hastanesi’nde sağlık kontrolünden geçen Souza, takma adının Matheus olduğunu belirtip, “Beni bu şekilde çağırın. Geçen sezon Japonya’nın Virgin takımında oynadım ve 5 maçta 6 gol attım. Ligin ikinci yarısında Brezilya’nın Paranaisi Ligi’nde Iraci formasıyla 10 maçta 5 gol attım. Hedefim, elimden gelenin en iyisini yapmak ve Bursaspor’a katkıda bulunmak. Teknik direktörümüz şans verirse, elimden gelenin en iyisini yapacağım” dedi.