TheGodfather34 İlk Formamı İstanbulspor'a Yapmıştım Ama Problemli Oldu Onu Saymazsak İlk Forma Çalışmam. Real Madrid Fantasy GK Real Madrid Fantasy GK Oyun İçi
TSKara61 Abicim, renkleri yaparken yeni bi layer yap o layerı tamamen istediğin renklen boya. Sonra onu screene veya overlaya değiştir. Öyle renklerin çok daha güzel olur. Bide logolarını düzeltmen lazım.