shovalye :) Fransız usulü çalışıyorsun kardeş kusura bakma ama...Kimse seni bu huyun varken eklemez,her maçtan önce bir kız msnsi istiyorsun:D Ata Demirer`in Tek Kişilik Dev Kadrosunda bir espirisi var;Beynin bir yer ile yerdeğiştirmesi dönemi:Ergenlik:Dhahaha arkadaş önce insan olceksın sonra oyun oyneceksın:)istenmiyorsun ~