selam arkadaşlar. power patch'i videoya göre part1 için kurdum.oyun çalıştı.toplar açılmadı kapalı,birde taraftar sesleri değişmedi. onun dışında bayağı bir değişiklik var.
benim sorum diğer partlar(part2,part3,part4,part5) nasıl kuruluyor.
ya da 5 part'ıda aynı klasöre çıkartıp öyle mi kuracağız.
bunun tam kurulumu nasıl oluyor?