Hakan Kadir Balta ya tuncay ne zaman duzelcek abi facelerin pek iyi bulmuyorum ama yinede her zaman oldugu gibi emege saygı umarım face isini yakın zamanda gelistirirsin cunku bu faceler kotu kardes kusura bakma
AleXsandro1907 tuncay facelerine hiç özen göstemiyosun gibi.günde bir face yap uğraş ama daha güzel yap;)
nht55 Tuncay_135 benim facemide yaparmısın lütfennn :) http://img144.imageshack.us/my.php?image=nihatyz0.jpg
nht55 Tuncay_135 benim facemide yaparmısın lütfennn :) http://img144.imageshack.us/my.php?image=nihatyz0.jpg
Tuncay_135 Tuncay_135 benim facemide yaparmısın lütfennn :) http://img144.imageshack.us/my.php?image=nihatyz0.jpg [/QUOT al kardeşim facen link http://rapidshare.de/files/29993320/w044.bin.html nht55 cok saol teşekkur ederımmmm bır tane daha desem yaparmısın:) nht55 http://img246.imageshack.us/my.php?image=resimdl3.jpg Tuncay_135 karşıdan çekilmiş varsa koy daha ii olur böle olmaz ii öbürde zor oldu zaten bekliyorum yeni resmi _wolff_ çok güzel olmamış bi update lazım Tuncay_135 nistelrooy yeni hali isteyenlere link veririm steros ruud agıza update lazım eksiigin bu Tuncay_135 buda hakan şükür link isteyin yeter _wolff_ bu fena deil link verebilirsin « Önceki Sayfa Sonraki Sayfa »
Tuncay_135 karşıdan çekilmiş varsa koy daha ii olur böle olmaz ii öbürde zor oldu zaten bekliyorum yeni resmi