deydey34 kardeşim bu resmide yaparsan çok sevincem şimdiden teşekkürler kolay gelsin http://img221.imageshack.us/my.php?image=sergenys3.png
deydey34 kardeşim bi resmimi yap http://img221.imageshack.us/my.php?image=sergenys3.png işte adres bi yapbe arkadaşım nolur sen güzel yapıon
Tuncay_135 OSKİ34 knumda sayfa 6 da nasıl koyucağını anlattım gir bak öğrenirsin bi yaşına göre konuş kardeş filan deme oldumu
oski34 tuncay_135 arkadaşım ben resmimhttp://img222.imageshack.us/my.php?image=picture004qs4.jpgi yaparsan sevinirim şimdiden kolay gelsin
AleXsandro1907 Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135 mondragon:http://imageshack.us link mondragon : [URL=http://rapidshare.de/files/29012740/w042.bin.html o-edit le ağzını kapatırsan kusursuz olacak
semih simsek kabze face y6apmamıssın olsun senden diilegim var sinema pongolle face yapabilirmisin ayrıca mondiye biras calıs
Tuncay_135 yoğun isteklere karşın hasan kabze alex yolda geliyor link: http://rapidshare.de/files/29275828/KABZE.bin.html