Tuncay_135 oyundaki drogbaya benzeyebilir ama o drogbayı ben yaptım nedeni belki de yaptığım faceyi drogbaın üsütne importladım belki o yüzden benzeyebilir
Tuncay_135 buda yattara yeni yaptım beğenilmezse update çekirim ve yenisini yaparım ama resimler kalitesiz ancak bukadar oluyo
AleXsandro1907 Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135 oyundaki drogbaya benzeyebilir ama o drogbayı ben yaptım nedeni belki de yaptığım faceyi drogbaın üsütne importladım belki o yüzden benzeyebilir ben zaten sen yapmadım demedim canım sadece ne kadar benzediğini ve ne kadar başarılı olduğunu göstermek istedim.
Tuncay_135 buyrun arkadaşlar buda son yapılan yattaranın linki http://rapidshare.de/files/28626963/yattara.bin.html
ckuleyin tuncay abiiii benim de facemi yaparmısınn lütfen çok istiyom ama kimse yapmadıı Tuncay abi ben resim eklemeyi bilmediğim için buraya msnimi yazıorum beni eklersen hemen sana resmimi atabilirimm ok lütfen ekleeee MSN: cemkuleyin@hotmail.com
mehmedinho50 Orjinal Mesajı Yazan: ckuleyin tuncay abi ben ckuleyin işte resmim koyuyorum nasıl koyulacağını öğrendim işte kardes bana cok ögrenmissin gibi gelmedi:D . upload ettikten sonra sen kopyalayacagin linki galiba tam kopyalayamadin.
Tuncay_135 kardeş benim yaptığım facelerin üstüne bir kez tıkla sonra imegashuck diye sayfa açılacak gözat de ve resmini seç koy ve hos itde işlem bittikten sonra altta senin resminin olduğu linki kopyala ve konuya koy