!nfern0 kardeşler iyide 28 sayfa olmuş hala büyük bir adım yok hep aynı yani tamam moral bozucu msj'lar atmayalım iyi hoşta,facelerin iyi olmadığını sen deil ben deil kim sölicek peki?
Tuncay_135 kezman arkadaşlar can sıkıntısına yaptım bi bakın siz bütün yorumlar için teşekkürler kötü yorumda yapsanız olsun işte kezman
adriano_leite göze ve buruna update çekersen ii olur:) sana resim gönderiyim http://www.resimload.com/141125/hyN_kezmanpiyango.jpg
Ahmedhassan Orjinal Mesajı Yazan: Tuncay_135 marcelinho arkadaşlar ağzı kapatmak istemedim çünkü adam bölede ondan azı açık dişler böel diye Zuahahah Bu ne YAw :D:D Muahaha
adriano_leite konuuyla alakası ama fenerbahce formasını kim yaptı yakalı ya ondan sordum bu sırada marcelinhonun ağzını kapatıp burnunu küçültürsen gsl olcak:)
Tuncay_135 arkadaşlar çok kötü yorumlar geliyodu bırakmıştım artık ama ikna ettiler ve tekrar beraberiz ve dönüş olarak ricardinhoyu yaptım
Tuncay_135 buyrunnn arkadaşlar bu da luis figo bence güzel oldu renk filan benzedi benim en hoşuma giden facelerden 5.cisi ama takdir sizin arkadaşlar
YouNg_pLaYbOy selam kardeşim benım face mi yapcaktın resim istemiştin.yapacağın için emeklerin için cok saol kardeşim...buyur 2 resmim hangisini uygun görürsen onu yaparsın ve link verirsen sevinirşm kardeşim...plss?
Sergio Ramos Bırak bu işleri bence de. İyi merak salmışsın da bu faceleri oyuna indirerek KONAMI'ye haksızlık etmiş oluruz.