İnsanların onuru ve şevkiyle oynamak çok yanlış bişey bu tür mesajları kınıyorum ve yöneticilerin bu tür mesajlara izin vermemesi lazım ve topiclerden silinmesi lazım çünkü bu işlere emek veriliyor haklı değil miyim ?
Tuncay kardeşim sen bakma böyle densizlere sen devam et yapmaya susim dedim artık dayanamadım burası bir paylaşım forumu alay etme yeri değil insanlarla ve kendinden yaşça küçük olanlarla ayıp ya !!!