cuneyt273 arkadaşlar pes5 de sadece wide kamerası ile oynuyorum diğer kameralarda oynayamıyorum,çünkü cok kısıtlı onundeki pas atıcan adamı goremiyorsun,,broadcast kameraları da dandik,acaba kamera yaması varmı ,bilen arkadaslar yardım,please
ermiss pes puanlarınal kamera açısı alıosun pes shoptan ama kamera açılarında sna bi öneri yapiim mesela wide'a geliosun orda wide'ı seçerken solda da bi saha haritası var ve kamera açısı gösterilior l1 le kameranın sabit kalıcağını veya seninle hareket edebileceğini ayarlıosun yani açıyı aayarlayabiliosun ben bi tane ayarladım aynoı lig tv kamerası gibi oldu ama fifadaki gibi zoom ayarı olsa ne ii olurdu dimi:(
ozman89 Evet aslında ayarlı olarak daha değişik kamera açıları olsa daha iyi olurmuş ama kendin ayarlayıncada oluyo yani idare ediyosun.