Orjinal Mesajı Yazan: LENNOX
niye turk telekomu senmi kurtaracan...
ustelik 'yeterki konu acilsin' mantigyla gidersek, forum'un kalitesi duser, ve forumun kalitesi'nin dusmeside senin gibi dusunen insanlarin yuzunden oluyo...
türk telekomu sen mi kurtarcan ne alaka ?! bundan sanane,senin gibi bilinçssiz kamuoyu varsa bilinçlendiriyorum işte.
YETERKİ KONU AÇILSIN demedim ben,çarpıtma,sen iyi konu aç tartışalım ,konu açılmıyor başka açılmıyor dedim.
Ben forumun kalitesini düşüreyim,sense gelip tekrar yükselt.
Yükseltmekte üstüne yok,nickinide yükseltici olarak değiştir bence.