Fifa serisi arasında en beğendiğim 2003'tü...ondan sonra çıkanlar 04,05 ve 06 da bana göre gerçek anlamda hiçbir gelişme olmadı.Üstelik hatalar da çoğaldı...Videoyu izlerken yine ''Fiyasko'' diyecektim ki,son sahne mükemmeldi,topu sürüş,çalım...Derken bir de o Frikiği gördüm ki süper olmuş...Yeni videoları bekliyorum sabırsızlıkla...