S n i p e r ben sorunsuz oynuyorum weturka ile hata raporuna rastlamadım kitserverı kurarken eski kitserverınızı kes yapıştır yaparak farklı bir yere move edip yeni kitserverı direk pes 5 altına atın eski kitserverdan kalan dll dosyalarından olabilir
PF.Napster Eski kitserverı tamamen kaldırdım 1-2 maç sonra maça başlarken loading ekranında hata verip oyundan atıyor.Arkadaşım bi çözümü var mı bunun?
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: emre17 Eski kitserverı tamamen kaldırdım 1-2 maç sonra maça başlarken loading ekranında hata verip oyundan atıyor.Arkadaşım bi çözümü var mı bunun? ekran kartının modeli ne