Cesc Töbe töbe.. (Yeni izledim kusura bakmayın) 6-7 yıldır pc kullanıyorum, bilgisayara daha hiç tekme falan atmadım:) Herhalde kişilikten kaynaklanıyo, genel olarak sakin biriyim diyebilirim.