simdi bu salak eleman klavyeyi ilk masa vurdugunda tuslar yerlere dökülüyor sonrada agliyarak o tus nerde o tus nerde diyor sonrada tusu bulup takiyo, eleman olmuyor olmuyor hehehe yardima ihtiyacim yok hehe diye gülüp bagiriyo. ardidnan birkac küfür ediyor. sonrada iyice cildiriyo diyorki saldirin saldirin öldürün hepsini diyo. en bastada oyuna gidiyoruz oyuna gidiyoruz hadi hadi diye sarki söylüyo ulan ne manynak veletmis bu ya zahauha :D:D:D