..Nicklas.. lanet olsun böle kuruma yeter artık kaç kişinin hayatıyla oynuyolar yeter lan artık sınav yüzündn kaç arkadaşımın psikolojisi bozuldu.yazıktır günahtır yeter bea
steros abi bak eleme yapıyolar simdi oks yi kaldırsalar yeni sınav yaparlar bence dahja kotu olur elemeyıi yaparlar
Last_Blow Orjinal Mesajı Yazan: starterbjk ben bugun mebten baktım istanbul da okullar full bos nerdeyse Çok ilginç
..Nicklas.. öğrenciler niye kayıt yaptırmıyor anlamıyorum bazı okullar nerdeyse hiç kayıt almamış salak mı bunlar işin ucunda açıkta kalmak varhiç akıl edemiyorlar mı?
steros valla bilmem turkiyenin en iyi okullarında bile ne kadar bos kontenjan var kadıkoy anadolu da 118 bos kontenjan var dusunun istanbul lisesi filan acayip ya
..Nicklas.. şimdi benim puanım 317,565 girmek istediğim lise en son 317,955 le öğrenci almış okulda 22 kontenjan var.2.tercihte ilk orayı yazdım sizce girebilme şansım nedir:confused:
steros bence girersin ama bak 20 kişi varsa kontenjan mersnde oldugun icin girersin istanbul gibi yerde cok zor olabilirdi katsayılarla bile cok kacıran oluyo bide duyumlara gore gene puanlar yuksek olcakmıs kardes dert etme girersin bence
Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay şimdi benim puanım 317,565 girmek istediğim lise en son 317,955 le öğrenci almış okulda 22 kontenjan var.2.tercihte ilk orayı yazdım sizce girebilme şansım nedir:confused: sana garantisini verebilirim. Ama bazen yığılmadan kaynaklanan sorunlar oluo. Mesela ben okula 28. girdim. puan 384.766 23. olarak giren 385.023 aldı. 5 kişi fark etmiş.
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Mozzy Orjinal Mesajı Yazan: omercagatay şimdi benim puanım 317,565 girmek istediğim lise en son 317,955 le öğrenci almış okulda 22 kontenjan var.2.tercihte ilk orayı yazdım sizce girebilme şansım nedir:confused: sana garantisini verebilirim. Ama bazen yığılmadan kaynaklanan sorunlar oluo. Mesela ben okula 28. girdim. puan 384.766 23. olarak giren 385.023 aldı. 5 kişi fark etmiş. zaten 1.tercihte yığılmadan giremedim