Orjinal Mesajı Yazan: Forza_Fb
Gta 3 Bende Var İiyrenç Bir Oyun
umarım yanlış okudum..GTA 3 iğrenç mi? Tabi doğal Eğer sAn andreas oynadıktan sonra oynarsan çirkin ama benim gibi gta 1 den beri düzenli oynuyorsaN gtA 3ün ne kadar devrim yaratan bir oyun olduğunu anlardın...GTA san andreasın vice cityin ve şuanki bir çok oyun için GTA3 örnektir....Biraz dikkat et hangi oyuna laf attığına....