_TaYLaN_ Orjinal Mesajı Yazan: tarihi_menejer cok eskıde kalmıs ama bende bı yenılıyım dedım dostum nolcak yok birsey olucagi icin yazmadim zaten ben yönetici falan degilim canini sikma.