Batugol73 **Bütün müslüman aleminin bu gğzel gecesini "regaib kandili"'ni kutlar herkese hayırla vesile olmasını dilerim özelliklede scn üyelerine.**
Ozan JK Orjinal Mesajı Yazan: TeKiN uA Bütün TÜRK aleminin Kandilini Kutlarım Ayrıca Scn lilerin ;) OO Hamit Hitler FLn Ne İş ;) Film kapaıdır o bence
TaYTaNiK Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Günahların Bağışlandıgı gün olarak kabul ediliomuş doru mu ? evet günahların bagışlandıgı gün ama bazıları bu günde afedilmezmiş..... bu mubarek gün ile ilgili bir yazı reklam degil amacım bilgilendirmektir...
ŞANLI_ Orjinal Mesajı Yazan: TaYTaNiK Orjinal Mesajı Yazan: bEsT_7rOnALDo Günahların Bağışlandıgı gün olarak kabul ediliomuş doru mu ? evet günahların bagışlandıgı gün ama bazıları bu günde afedilmezmiş..... bu mubarek gün ile ilgili bir yazı reklam degil amacım bilgilendirmektir... Sağolasın Soru işaretleri birazda olsun kalktı ;)