Arkadaşlar herkesi kalkvesavaş ve benim kullandığım avatarı kullanmaya davet ediyorum. Tabiki bir zorunluluğu yok ama forumda ne kadar kişiye bu avatarları gösterebilirsek o kadar fazla dikkat çeker ve o kadar fazla insanı bu konuda bilinçlendiririz diye düşünüyorum. Destek vermek isteyen herkesi bekliyoruz vermek istemeyende lütfen konuya mesaj yazmasın sadece destekleyici mesajların olduğu bir konu olması daha mantıklı ve daha az tartışmasız olacaktır.
Özellikle diğer forumlardaki üyelikleriniz içinde aynı avatarı belirlemeniz büyük bir protesto ağı oluşmasını ve bilinçli kullanıcı sayısında artış olmasını sağlayacaktır diye düşünüyorum.
Avatarıma sağ tıklayıp bilgisayarınızda bir yere kaydedip oradan tekrar kendi avatarınız olarak istediğiniz sitelere upload edebilirsiniz.
Ucuza kaliteli hizmet alabileceğimiz günler görebilmek umuduyla.
Not: Bu protestonun SCN yönetimi ile kesinlikle alakası yoktur bu benim bireysel hareketimdir. Sitenin sorumlu tutulması söz konusu değildir.