oktaykap Merhaba arkadaslar. Oyunu PC'de oynarken joystick ile oynamaya calisiyorum ama oyundan atiyor. Kolun driver'ini kaldirdim olmadi. Oyunu sildim tekrar yükledim yine olmadi.Dolayisiyla bir cozum bulamadim. 256mb ATi kart kullaniyorum.
polat1907 aynı dert bendede var kardeş hatta konu açtım buraya kimse yardımcı olmadıı ve konuyuda silmişlerr çok yardımcı oluyorr saolsunlar!!!!
ScReAmEmRe aynı olay benim başımda kimse yardıom etmiyor yaaa bilmiyorlar ya da yardımcı olmak istemiyorlar anlamadımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Gökhan Oyunu Deamon Tools İle Çalıştırmanız Gerekiyor. Crack İle Çalıştırırsanız joystick İle Sorun Çıkarır.
polat1907 aldığım oyun içersinde yok ama bundan önce ben iki kişiyle oynıyabilyordum yani içinde olmadan oynıyabiliyordum birdfen son 1 aydır oynıyamıyorum hatta cdyi başka bi arkadaşada kurdum acaba bnm usb demi sorun var diye aynısını onada yaptı şimdi sorun oyundamı yoksa koldamı world cup oynıyabiliyorum hazrılık maçı kolla
reso_can Arkadaşlar joystick sorunuiçin EA nın çıkardığı ilk patch i indirin soccercenter.net te var Daemon Tools için bu linkten 3.47 i download edin: http://www.free-codecs.com/Daemon_Tools_download.htm
polat1907 bnm sorunum halloldu saol gökhan kardeş dediği gibi daemon toolslu fifa alınca iki kişlik oynıyabiliyorummm