ctrl+u ile sarı yaptım resmi
filter dan blur verdim(normalde yapmadım ark ın tavsiyesi uzerine yazıyorum)
ctrl+l ile ayarlama yaptım
adjustments dan exposure da ayarlama yaptım
filter/distort /diffuse glow dan ayarlama yaptım
bu kadar bunun haricinde dodge tool ve ctrl+m kullanarak biras daha oynayabilirsin..yaptıklarımı yazdım.
*bir de jpg kaydederken kaliteyi 4 yaptım:)