"BİRİNCİ GOL MÜKEMMELDİ!"
B36 Torshavn takımının teknik patronu Sigfriour Clementsen'in maçla ilgili görüşü şöyle:
"Öncelikle Fenerbahçeli oyuncular gerçekten çok profesyonel. B36 olarak biz onlar gibi profersyonel değiliz. Oyuncularımız amatör… Tabi elimizden geleni yapmaya çalıştık… Buraya gelirken böyle bir sonucu bekliyorduk… Ancak bu kadar farklı beklemiyorduk.. 1. ve 3. goller mükemmeldi… Ancak 2. ve 4. goller bizim hatamızdandı… Ancak Fenerbahçe başka pozisyonlarda yakaladı… Keşke onları atsaydı da 2. ve 4. golü yemeseydik. Daha iyi olurdu... 1 Ağustos’taki maçı dört gözle bekliyoruz.. Bu konuda çok da ümitli değilim ama daha az gol olacağını düşünüyorum. Umarım öyle olur..."
Torshavnlı futbolcu Fródi Benjaminsen ise buraya kaybedeceklerini bilerek geldiklerini söyledi... Benjaminsen'in açıklamaları şöyle:
Teknik direktörümle aynı düşünceleri paylaşıyorum… Fenerbahçe’li oyuncular çok profesyonel. Keşke 4. golü yemeseydik… Daha memnun olurduk… Buraya gelirken kaybedeceğimizi biliyorduk… Ama keşke böyle bir sonuç almasaydık…