Ben boyle birseye inaniyorum.
Mesela FM 2005'de EPL cok zevkliydi bence.
2006'da da Serie A ve BundesLiga zevkli geldi.
Takim olarak da genelde orta sira takimlarini almayi severim.
Mesela 2006'da hic oyle buyuk bir takim almadim..
Bazen de ulkenin en dusuk klasmanindaki takimlari secerim.. Yukseltirim..
Isim olarak da, 2006'da, Palermo, Stuttgart, Pro Vercelli takimlarindan cok zevk aldim..