MaddDogg 58 Milyon Dolara Totthenm dan Defoe yi aldım 120 milyon dolara van Nistelrooy'u Chealsea'ya sattım
m0K0k0 beşiktaşla oynuyorum aldığım oyuncu en fazla 15milyon$ tevezi aldım liverpoola 30 milyon $ a da sattım tevezi
MaddDogg Artık aldığım en pahalı Kaka 60MN ama ben değil Aziz Amca aldı :D Tuncay'ı 30MN'a Alex'i 20MN sattım
berat1907 ibrahimoviçi fenere 78 trilyona aldim 121 trilyona sattim bayern'e tuncay 98.250 chelsea ye sattaim