elimde 8li bi switch var.benle beraber toplam 4 kişilik bi ağ kurmam gerekiyo.herşey hazır sadece bilgisayarlara ağ kurmak kaldı.ağ konusunda fazla bi fikrim yok.ayrıca benim bilgisayarda yazıcı var.onuda paylaştıracağım ama sadece bi kişiye bu mümkün mü?