Orjinal Mesajı Yazan: NIKESTAR
Orjinal Mesajı Yazan: batigol-7
bide şu gdb dosyasını nasıl kullanıcam tüm icraat onda galiba yoksa ne yüz var ne forma ne başka bişey
aga gdb kıtserwer gibi yuklenıo kıtserwerın ıcınde gdb war onu dosyayı bunla takas yapıon bıde faceler yane suratlar onlar 0_text de gdb ıle alakası yok kendı 0_textını yedege al bunu koy data ok oyun super olum napcan gs yı adamlar bıle gsnın takım olmadıgını anlamıslar fb yı koymuslar
tamam şimdi bırakalım gs-fb kavgasınıda benim bu oyunda dkz stüdyoyu kullanmam herhangibşey için gerekiyomu önceki verdiğin linkde ki versiyon ispanyolca çıktı da , soora bazı takımlarda unregistered bölgeler var onnar problem yaparmı oyun için yoksa onarla uğraşmakmı lazım bide bunu yapanşar option file ı tyransferler yada eksikler için güncelliyomu bilen duyan gören varmı , oyun süper herkes denesin...