Cambaz İğrenç kişiler var listede.Ben olsam "Mor ve Ötesi"'ni gönderirim listede bana göre en iyisi onlar.Ama yarışma benim kafama göre yapılmadığına göre "Hadise" iyi bir seçim olabilir.
cimbomlu_1905 :D :D Orjinal Mesajı Yazan: metemete keşke bi metal yığınıyla katılsak şu yarışmaya da ortalığın tozunu attırsak :D :D :D :D :D
TheFahrix Herkes sevdiği sanatçıya oy vermiş. Ben sevmem ama Hepsi gitse baya iyi oy alır. Bana kalsa her sene Müslüm...
theboy tarık mengüçe verdm ben :D:D:D şaka şaka bence Hadise hak edio bunu bu yüzden Hadise . stir me uppppp hadiseeeeeee :D