Dene bi sen olur büyük ihtimalle. Olmazsa da ekran kartın nedir bilmiyorum Ati kartlar için en son çıkan Catalyst Control Center ı indirmen lazım. Google dan arat çıkar. Onu yükleyince ayarlara girip. Color u seçiceksin daha sonra yandaki menüden Full screen 3D yi seçip ordaki gamayı yükselt. Ayarları save yapmak için Apply yap ok diyip çık. Başka sorun var mı?