herkese slm tatilde de forma yapmaya devam ediyorum..
ilk çıktığında aceleyle bi gs forması yapmıştım beğenilmedi.bu sefer yaptığım forma üzerinde 3-4 saat aralıklı şekilde uğraştım.Sonunda da böyle bi forma sizlere sunuyorum.Hata,eksiklik,fazlalık görürseniz lütfen söyleyin artık update yapmanın kolayını buldum.
oyun içi 
bu da forma:

yorumlar??