amarenash bnde ibrahimoviç cnkü juveyle bi ligim vardı ve hiç transfer yapmadan sampiyon olmustum ve ibrahimovic ligde 52 toplamda ise 62 gol atmıstı müthisti...
Berkay15 Ben 30 yasındaki giannakopoulos aldım.ilk aldıgım sene 15 gol attı 10 tanesini frikikten attı arkadaslar.cok iyi oyuncu.
tarihi_menejer ben niko kranjcar ve lebohang mokoenayı aldım ıkısı sayesınde cımbomla uefa sampıonu oldum
ysf1903 kikin fonseca ile uefa yı ve ligi aldım beşiktaşla fonseca 2 turnuvada da gol kralı oldu :cool:
mert_2672 ibrahim akın ve d'alessandro(bu adam süper ya oyuna ilk başladıımda aldım yıl 2014 ama hala oynatıyorum ve hala ilk günkü gibi süper oynuyor herkese tavsiye ederim üstelik Türk vatandaşı da oldu bnde)