tabiki ibrahimovic ama forvette çok forvet olunca biraz sönük kalabiliyo. mesela ben uzun uğraşlar sonucu barcelonaya onu ve torresi aldım, eto-ibrahimovic-torres 3 lüsünü oynatıyorum herkes birbirine yakın sayıda gol atıyo. ama yeni sezona başladım, ibrahimovic maç başına 2 golle girdi sezona bakalım nolcak