LuNaT1C arkadaşım öncelikle başlığını düzelt.Forum kurallları madde 18. hareketli olmak için cep telefonundan giriceksin msne veya bunun için intde programlar var;)
The Groove bilgisayarın başındayken çok hareket edersen bilgisayar özel sensörüyle hareketli olduunu anlar ve msnde hareketli olrsun:D şaka şaka.cep telefonundan girersen hareketli diye gözükürsün
cracks http://mobile.msn.com/default.aspx?lc=en-us gir buraya üye ol bi yarım saat sora sen çevrımdışıykn hareketli gözükcen.sana gelen msjlar maile gelcek..