Aynen öyle.Hele bir besiktas formalı taraftar vardı ki arkasında hasan şaş yazıyor.Macın besiktasın olacagıda belliydi,gecen seneden borcu var ne de olsa galatasarayın...
mac öncesi organizasyonlar ise "eh be arkadas sanki dünya kupası acılıs macı,ne gerek varsa bu kadar şova,bilmemneye" dedirtti insana.Bunlara para sacana kadar istiklal marsımızı adam gibi caldırsalar kıyamet kopardı tabi orası ayrı...