koray0 ARKADAŞLAR BEN OYUNU YÜKLEDİM ANA MENÜDEKİ YAZILAR GÖRÜNÜYOR AMA FUTBOLCULAR AKADAŞTA AYNI CD DEN YÜKLEDİK GÖRÜNÜYOR NAPABİLİRİM YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİ DEN TEŞEKKÜRLER
S n i p e r Kitserver 5.2.2 dende olabilir bi arkadaşımda aynı sorun olmuştu birde maç sırasında aşırı kasma oluyodu
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: koray0 218 mb ekran kartım var düşükmü sizce modeli ne ati nvidia ?