grejuva Ben fm 2006 da 2006-2007 sezonu gercek fikstürü ile oynamak istiorum nasıl yapıldıgı hakkında bilgi werirseniz sevinirim lütfen bilenler sölesin acil lazım YARDIM EDECEGİNİZİ UMUT EDİYORUM ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER ....
Venom **Forum kurallarına göre konu ile ilgili ipucu taşımayan "Yardımm", "Lütfen bakın" gibi başlıklar kullanmak yasaktır.**