Superonline girdi ADSL işine ama pek tutunamadı. Ama gerçekten piyasada söz geçirebilecek kişiler Telekom'a rakip bir şirket kurarlarsa işte o vakit telekom yeni yaptırımlara gidecektir.
Şu anda telekomun yaptığı şu ki: Nasıl olsa x milyon abonem var. 1 mbit olsa da böyle olacak, 10 mbit olsa da. 10 mbit'e birden çıkarmak yerine yavaş yavaş çıkarırım. Bu şekilde daha çok sömürürüm vatandaşı. Bulgaristan'da şu fiyatmış, Almanya'da şu fiyatmış kimin umrunda. Vergiden sömür, elektrikten sömür, doğalgazdan sömür, iletişimden sömür. Bulmuşlar koyun gibi insanları, yüzdükçe yüzüyorlar derimizi.