Orjinal Mesajı Yazan: Makaay
bu hızı yeterli bulanlar,telekomun hizmetinden memnun olanlarda varmıs ya ne diyim
memnun olanlar bu sitede de var,nick i yanlış hatırlıyor olabilirim ama RubenMartin arkadaşımız ''telekom kendini fazlasıyla aşmış bir kurumdur'' demişti.
Bu oylama birşey değiştirmeyecek,sadece kamuoyunun fikrini alıyor işte.