Milanbaros arkadaslar artık burada yaptığım face çalışmalarımı sunacamğım... ve ilk çalışmam ronaldinho
Venom **Ronalidnho ile başlamak bence büyük bir hata çünkü Ronaldinho zor bir çalışma ve oyundan koyacağın resimleri daha yüksek bir çözünürlükte koyarsan daha hoş olur.**
Milanbaros Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Ronalidnho ile başlamak bence büyük bir hata çünkü Ronaldinho zor bir çalışma ve oyundan koyacağın resimleri daha yüksek bir çözünürlükte koyarsan daha hoş olur. saol venom dediğini yapacağım teşekkürler