sinanvilir Orjinal Mesajı Yazan: kaanboz61 Gökhan Ünal O-Edit Kullandım Hani Yorumlar abi gökhan ünal cok güzel olmus link verirmisn bi zahmet? ellerine saglik valla
PF.Saygindesouza ya çok kötü olucak biliorum ama ben o-editi hiç bi yerde bulamadım ben böyleyim zaten önümdeki şeyi bulamam :D bi sağlam bi link atarsanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
Qarijma doğrusunu sölemek gerekirse sen daha küçüksün biras daha maç isleyip futbolcuların yüzlerini daha fazla görmeni tavsiye ederim ama en bomba jefferson olmuş ayrıca bi trabzonsporlu olarak yaptığın hüseyini kınıyorum ama yine de emeğe saygı:D