kaanboz61 **Evet Arkadaşlar Bende Bu Topicte Facelerimi Yayınlayacağım** ***Yorumlarınızı Bekliyorum***
TSKara61 Güzel olmuş kardeş. O-edit kullanmayı öğrenirsen dahada güzel olur. Ben şimdi öğrenmeye çalışıyorum.
m0K0k0 eline sağlık gerçekten güzel olmuş ama dediğin gibi alpay benzememiş fazla ama ilk çalışman için çok iyiler gerçekten devam et