kısaca bahsedeyim.arkadaşların belirttiği gta san andreas,gta serisinin en son çıkan oyuudur(6 haziran 2005).bu arada bu oyun (yanlış hatırlamıyorsam)5 seriden oluşmaktadır.bundan önceki yani 4. çıkan oyun,gta vice city(2002 gibi olabilir),3, oyun gta3,2, oyun gta2 ve ilk çıkan oyun gta 1 dir.1 ve 2. oyunlarda 3 boyutlu görüntü maalesef yok kamera kuş bakışıdır.3, vice city ve san andreas'ta 3 boyutlu görüntü bulunmaktadır ayrıca 3,4 kamera açısıda mevcuttur.senaryo bakımından vice city,profesyonellik açısındanda:D(ne anlama geliyo acaba) san andreası tercih ederim.hade iyi oynamalar:)