bir notepad dosyası acıyorsun basına
"LEAGUE_STAGE" 0
"FIXTURES" 2005
"VERSION" 2
ekliyorsun
ondan sonra yazmaya baslıyorsun
baştaki "1" haftanın sayısı ondan macın oynanacagı tarih geliyor 2000 da macın saati ondan sonra tırnak içinde önce ev sahibi takımı yazacaksın bosluk bırakıp tırnak içinde deplasman takımını yazacaksın.örnegin
1 05 08 2005 2000 "Gençlerbirligi" "Fenerbahçe SK"
tek tek bütün haftaları yazacaksın.en ufak yanlısda hata alırsın.işin bittikten sonra da uzantısını cmp yaparak kaydedeceksin dosyayı...